Przetargi


Przetarg nieograniczony na wykonanie zadań związanych z bezpieczeństwem osób korzystających z międzyosiedlowego basenu miejskiego przy ul. Wysokiej 12 we Włocławku

dodano dnia: 2012-03-15 13:28:32 | autor: Paweł Kozłowski

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi na wykonanie zadań związanych z bezpieczeństwem osób korzystających z międzyosiedlowego basenu miejskiego przy ul. Wysokiej 12 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 80988 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Chopina 8, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4130700, faks 54 4130777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie zadań związanych z bezpieczeństwem osób korzystających z międzyosiedlowego basenu miejskiego przy ul. Wysokiej 12 we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób korzystających z międzyosiedlowego basenu miejskiego przy ul. Wysokiej 12 we Włocławku musi być realizowane w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. z późniejszymi zmianami w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz.U. 1997 r. Nr 57, poz. 358), ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2011r. Nr. 208, poz. 1240) oraz w oparciu o inne przepisy dotyczące przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        - Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne dokumenty. - Oferent składa wykaz osób którymi dysponuje łącznie z ratownikiem który może korzystać ze sprzętu do nurkowania. - Oferent składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych. - Oferent składa oświadczenie o nie posiadaniu zaległości w opłatach i podatkach na rzecz Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WE WŁOCŁAWKU, Aleja Chopina 8, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WE WŁOCŁAWKU, Aleja Chopina 8, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania w PDF
Ogłoszenie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Druk oferty - załącznik nr 1
Wzór umowy - załącznik nr 2
Art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3
Art. 24 ust. 1 - załącznik nr 4
Art. 24. ust. 1 pkt.2 - załącznik nr 5

  • Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na wykonanie zadań związanych z bezpieczeństwem osób korzystających z międzyosiedlowego basenu miejskiego przy ul. Wysokiej 12 we Włocławku
  • Data utworzenia: 2012-03-15 13:28:32
  • Data ostatniej zmiany: 2012-03-15 13:28:32
  • Wprowadził do BIP: Paweł Kozłowski
  • Wytworzył: Paweł Kozłowski
  • Rejestr zmian dokumentu: 0
  • Liczba odsłon: 300